PUBLICO

• Bienvenida y presentación general.
  • Visita guiada por grupos para conocer las instalaciones y las características de cada etapa.

Nota: La duración mínima estimada de la jornada será de dos horas y no se organizará servicio de guardería, por lo que no es recomendable acudir con los niños/as.

Bideoa ikusi / Ver el vídeo presentación

IZENA EMAN / APÚNTATE

También puedes hacer una visita individual, envíanos tu teléfono a hhzuzendaritza@olabide.com  y nos pondremos en contacto contigo.

Hoy hemos celebrado el Euskararen eguna y hemos tenido la visita de Ahotsu.

Aquí podéis ver las fotos y   vídeos

Gaurko eguraldiaren egoera ikusita, honako hau jakinarazi nahi dizuegu:

1. 15:00etatik aurrera hasten diren gaurko eskolaz kanpoko jarduera GUZTIAK bertan behera geratzen dira. Ez da egongo Ikastolara igotzeko garraio zerbitzurik ezta ikastolatik jaisteko 18:00etan ezta 19:30ean ere.
  2. 15:00etatik 16:30ra zaintza zerbitzua egongo da ikastolan dauden eta eskolaz kanpoko ekintzak dauzkaten ikasleentzat, baina asko eskertuko genizueke 15:00etatik aurrera ikasleen bila etorriko bazinate.
  3. 16:30ean autobus zerbitzua izango da jaisteko, ohiko erabiltzaileentzat. Ordu horretatik aurrera ikastola itxita egongo da.
  4. Beharrezkoa ikusten dugun familiekin harremanetan jarriko gara.
  5. Eskola kiroleko larunbateko partidak eta topaketak bertan behera geratzen dira (LH-DBH1-DBH2).

Hartutako erabakiak ulertuko dituzuelakoan eta aldez aurretik zuen ulermenagatik eskerrak emanez, har ezazue gure agurrik beroena.

Psikologian lizentziatu bat behar dugu Olabide Ikastolan, orientatzaile lanposturako.

Ezinbestekoa da antzeko lanpostu batean eskarmentua izatea.

Kurrikulumak honako helbidean  psikologia@olabide.com   jasoko ditugu.

EPEA: uztailaren 21era arte.

Zuekin abuztuaren azken astean harremanetan jarriko gara.

[Fotos] y [vídeos] de la primera semana

[Fotos] y [vídeos] de la segunda semana

[Fotos] y [vídeos] de la tercera semana

En el área de familias hemos publicado las últimas fotos y vídeos del curso.

[fotos] [vídeos]

El 4 de junio celebramos el Olabide Eguna. Aquí puede ver las fotos y vídeos de la fiesta:

[Ver fotos]    [Ver vídeos]